nuffnang ads

Thursday 12 November 2015

REzEki MiLIk ALLAH Part II

Assalamualaikum readers

Bersempena tajuk kat atas tu, nak announce bhw kini aku dh pun 5 bln mengandung rezki milik Allah..

Allah pinjamkan rezekiNYA untuk aku nikmati...untuk berapa lama, hanya DIA yang tahu..namun akan aku nikmati selagi Allah beri pinjam..

Seronok?..alhamdulillah semestinya aku & suamiku seronok..bersyukur..
15 weeks

Pada umurku 35 tahun, rezeki bertemu jodoh Allah beri, rezeki jd ibu mengandung pun Allah beri..






Rezeki duit aku xnak la cerita..biar aku & Allah saja yg tahu


Selain itu, sepanjang mengandung ni, Allah beri keluarga kami rezeki untuk mengadakan kenduri meraikan perkahwinan aku pd 11/10/2015.


Allah juga beri rezeki pada keluarga mertua untuk mengadakan majlis menyambut menantu 31/10/2015 di Perak..kedua-dua majlis berjalan lancar & meriah..jiran2, sanak saudara, kawan2 sudi dtg menjayakan & menjamah makanan kenduri yg Allah berikan..syukur..hanya Allah yang membalas kebaikan kalian..

Bukan itu je, aku n suamiku di beri rezeki oleh Allah untuk p honeymoon sampai 3 kali sepanjang hampir 6 bln pernikahan kami..2nd time honeymoon kami p Pulau Pangkor & yg terbaru kami p Cameron Highlands. Seronok sgt walau p jln dekat2 asalkan p dgn suamiku sayang yang Allah anugerahkan ni..

Kesimpulannya- refer to the above title

No comments:

Post a Comment